Ko tikėtis keleiviams, atšaukus jų skrydį – interviu “Labas rytas, Lietuva”
2023 lapkričio 15 d. 21:13
Visai neseniai Vilniaus oro uostas visų planuojančių kelionę prašė atvykti prieš 2-3 valandas. Tokiu būdu sprendžiamos pastaruoju metu susidariusios keleivių spūstys. Kas atsako už tai, kad keleivis dėl tokios situacijos nespėja praeiti patikros ir pavėluoja į skrydį? “Labas rytas, Lietuva” laidoje pasakoja kelionių advokatas E. Rusinas.
Europos šalių teismų praktika sako, kad jei dėl prastai organizuoto oro uosto darbo keleivis vėlavo į skrydį, jis gali gauti kompensaciją. Tačiau tai keliautojas turi įrodyti.
Kita situacija, kai skrydžiai tiesiog atšaukiami. Tuomet keleiviams reiktų žinoti savo teises. Kitaip tariant, jeigu skrydis atšaukiamas daugiau kaip prieš 14 dienų, keleivis negali tikėtis kompensacijos. Jei iki skrydžio lieka mažiau kaip 2 savaitės ir jis atšaukiamas, keleiviams priklauso kompensacija.
Ką svarbu dar žinoti keliaujantiems – jei jūsų skrydis vėluoja jau atvykus į oro uostą, tuomet jumis turi būti pasirūpinta: užkandžiais, gėrimais, gal net ir nakvyne.
Apie viską išsamiai žiūrėkite LRT laidoje “Labas rytas, Lietuva” nuo 36 min.: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000304845/advokatas-paaiskina-kada-gali-buti-isduota-skrydziu-kompensacija-uztenka-lektuvui-veluoti-2-valandas
#kelioniuadvokatas #tourismlaw #ADER