Avialinijų atšauktą skrydį galima įsigyti, tik brangiau. Ar toks elgesys galimas?
2024 sausio 05 d. 10:24
Avialinijos prieš mėnesį atšaukė skrydį iš Vilniaus į Grenoblį ir atgal, į kurį turėjo vykti bilietus į šį skrydį įsigijęs vilnietis. Tačiau paaiškėjo, kad bilietus į tą patį skrydį vis tiek galima įsigyti, tik brangiau. Ar taip gali elgtis avialinijos? Komentuoja kelionių advokatas E. Rusinas.
Visada keleiviams primename, kad skrydį vykdančios avialinijos turi teisę atšaukti skrydį iki jo pradžios likus ne mažiau kaip 14 dienų ir nemokėti kompensacijos. Tačiau, esant tokiai situacijai, faktinis oro vežėjas privalo per 7 dienas grąžinti pinigus arba pasiūlyti alternatyvų skrydį. Tuo atveju, jei faktinis skrydžio vykdytojas toliau pardavinėja bilietus į tą patį reisą, konstatuojama, kad skrydis nėra atšauktas, todėl keliautojas turi teisę ne tik į alternatyvų skrydį, bet ir į kompensaciją.
Keliaujantiems prieš įsigyjant kelionę (skrydį ar nakvynę) rekomenduojame įvertinti paslaugos įgijimo sąlygas ir, esant galimybei, pasirinkti atšaukimo galimybę (dažnai tokia paslauga yra brangesnė nei neatšaukiama). Nusprendus atsisakyti, pvz., apgyvendinimo paslaugos, visais atvejais patariame bendrauti tiesiogiai su paslaugos teikėju ar pardavėju, nepriklausomai nuo to, kad esate įsigiję apgyvendinimo paslaugą be atšaukimo galimybės. Būna, kad paslaugos teikėjai geranoriškai išsprendžia susidariusią problemą.
Daugiau apie situaciją skaitykite: https://www.delfi.lt/keliones/naujienos/detektyvu-virtusi-kelione-is-oro-liniju-isgirdo-kad-skrydis-atsauktas-nors-bilietai-i-ji-toliau-pardavinejami-95532641
#kelioniuadvokatas #ADER #TourismLaw
Nuotr.: unsplash